Waardering over Piers, D.B., Centrum voor orthopedie en beweging Echografiepraktijk TwentheCentrum - Almelo op 24 september 2018

Na twee jaar enorme pijn in mijn heupgebied te hebben gehad ben ik via verschillende specialisten en onderzoeken uiteindelijk bij dokter Piers uitgekomen. Dokter Piers is een uitermate vaardige arts die mijn probleem door mijn verhaal binnen no-time wist te lokaliseren. Ik bleek een geval te zijn waar de plaats van de pijn niet per se de locatie van oorzaak was. Terwijl dokter Piers met de echo mij onderzocht legde hij mij gelijk uit waar de afwijkingen mogelijk vandaan kwamen en hoe hij dit zou kunnen oplossen. Vervolgens heb ik injecties gekregen met ontstekingsremmers. Van deze injecties heb ik (zonder verdoving) vrijwel geen last gehad. Twee behandelingen later word ik eindelijk wakker zonder pijn en zie ik mijn herstel tegemoet.

Bent u of werkt u voor Piers, D.B.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.