Radioloog Stuijfzand, E.P.

Radioloog

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Stuijfzand, E.P., Ziekenhuis ETZ Waalwijk - Waalwijk op 27 september 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Liesbreuk

Specialisme

Radiologie

Eind november 2018. Het begint prima. Met een kopje koffie in de wachtruimte. Waar ik werkelijk voor kom: een echo voor een eventueel liesbreuk die door huisarts (onder voorbehoud) is vastgesteld. De zeer ongeïnteresseerde radioloog doet een wel erg snelle echo. Na ongeveer 20 seconden zegt hij: “Ik zie het al. Het is geen liesbreuk.” Ik ben blij, maar tegelijk verrast en stamel nog: “Wat zou het dan kunnen zijn?” De radioloog roept bij het naar buiten gaan nog zoiets als: “Een opgezette lymfeklier, maar de uitslag gaat naar je huisarts.” Vanaf dat moment schiet er nogal wat door mijn hoofd en thuis zijn de zoekresultaten op Google ‘opgezette lymfeklier’ niet echt opbeurend. Mijn huisarts vertelt me een dag later dat ik me geen zorgen hoef te maken. Even rust houden en als ik na 2 weken nog last heb moet ik terug komen. Zo gezegd, zo gedaan. Ook de tweede keer is mijn huisarts er van overtuigd dat het wel degelijk een liesbreuk is. Mijn vertrouwen in de radioloog loopt, na bovenstaande negatieve ervaring, de eerste deuk op. Ik besluit ’s verder te zoeken en vindt een – naar mijn idee – betere specialist. Na mijn operatie daar stuur ik een klacht over de radioloog naar het ziekenhuis. Ik krijg een uitnodiging voor een afspraak met de radioloog en iemand van communicatie. We hebben een goed gesprek. Er is begrip voor mijn ervaring, maar ik krijg ook signalen dat men best tevreden is met hoe het gaat. Dus vraag ik mezelf nu af... Heeft mijn klacht geholpen? Besteedt deze radioloog nu wel voldoende aandacht aan de patiënt? Geeft hij nu wel voldoende (mag best kort zijn) uitleg?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stuijfzand, E.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.