Waardering over Waldman, G.J., Zorgaanbieder overig Radioloog Online - Zwolle op 24 februari 2014

• Radiologie

Dr Waldman van Dutch Radiology Consultants heeft mij enorm geholpen! De neuroloog zag niets op de mri scan en dacht dat mijn klachten (ondanks 3 eerdere hernia-operaties) tussen mijn oren zaten en ik was ten einde raad! Diezelfde avond heeft mijn echtgenoot de MRI scan doorgestuurd naar dr Waldman en wij kregen direct de volgende dag al een reactie dat er afwijkingen te zien waren en dat hij graag aanvullende informatie wilde om nog een beter verslag te kunnen geven. Ik kreeg daarna een zeer gedetailleerd verslag waarbij mijn klachten verklaard konden worden. Tevens kreeg ik een goed advies! Ik kan een ieder dr Waldman aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waldman, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.