Waardering over Westerbeek, R.E., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 27 juli 2012

Tot twee keer toe voor een behandeling bij Dr.Westerbeek geweest. Nou is dat bij een radioloog op het eerste gezicht niet zo relevant, maar dit betreft een behandeling waarbij erg secuur gewerkt moet worden, en die vrij pijnlijk kan zijn. Dr.Westerbeek is een erg vriendelijke arts die verstand heeft van zaken, en je niet zonder prima uitleg even behandeld. Uitstekende ervaringen mee, beide keren. Vantevoren zag ik erg op tegen de behandeling, maar in het vervolg zorg ik dat ik bij hem terechtkom. Dan maak ik me niet druk !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Westerbeek, R.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.