Waardering over Bhawanie, A., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 2 mei 2019

• Borstkanker
  • Radiotherapie

Vanaf het eerste consult volledig begrip en vertrouwen in Dr. Bhawanie! Ook de medewerkers op de afdeling Radiotherapie zijn bijzonder meelevend en behulpzaam. Vooral Dr, Bhawanie is als arts zeer bekwaam, maar ook op mentaal gebied een zeer empathisch luisteraar. Mede door zijn tips van het verzorgen van de borst tijdens de bestraling en daarna, is mijn huid in goede conditie gebleven.Ik kan iedere patiënt van harte aanbevelen om net zo samen te werken met hem als arts en zijn team. Alle lof en dank naar hen allen!

Reactie van/namens Jonne (Afdeling Communicatie MST)

Bedankt voor uw mooie beoordeling.Wat fijn dat er zoveel vertrouwen was en dat u goede tips kreeg. Wij zullen uw cijfers intern doorsturen. ^Jonne

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bhawanie, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.