Waardering over Coen, V.L.M.A., Radiotherapeutisch centrum ZRTI - Zuidwest Radiotherapeutisch Instituut, locatie Vlissingen - Vlissingen op 22 februari 2017

7.2
  • Endeldarmkanker

Mevrouw Coen was vriendelijk, en doet heel gedegen onderzoek. Wat mij tegenviel was, dat zij iets te makkelijk en te rigoreus bepaalde gebieden wilde gaan bestralen, waarvoor dit niet echt nodig was. Gelukkig is dit door interventie van mijzelf en mijn chirurg voorkomen. Hierdoor, en door het overigens goede resultaat van de uiteindelijk uitgevoerde bestraling, bleek het toch mogelijk meer functionaliteit te behouden, dan waar Mevr Coen aanvankelijk rekening mee had willen houden. Zij kon verder niet helemaal goed inschatten wat de duur van de klachten door de bestraling zou zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Coen, V.L.M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.