Waardering over Sharouni, S.Y. el, Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 22 augustus 2016

9.3
  • Darmkanker
  • Radiologie

Op weg naar huis van ons bezoek aan dr Sharouni van de afdeling Radio Therapie van het UMC waren mijn man en ik, zijn vrouw, er nog stil van. Zoveel oprechte betrokkenheid en aandacht. Zoveel passie voor zijn vak en zijn patiënten. Zoveel directheid en compassie! Ik zei tegen mijn man, die bij dr. Sharouni op consult was geweest in verband met een tumor in de endeldarm: "we hebben engelen op ons pad en hij is er een van". Hij is vol aandacht wanneer je je verhaal vertelt en vertelt je gloedvol wat zijn mening is om vervolgens vol daadkracht precies dat te doen waar we met 100% achter kunnen staan. Chapeau dr. Sharouni!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sharouni, S.Y. el? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.