Reumatoloog Beer, S.C.

Reumatoloog

Waardering over Beer, S.C., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 6 december 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Reuma

Specialisme

Reumatologie

Ik heb al 33 jaar reuma, en ben van dokter Swaak, naar Dokter Schardijn jaren geweest, tot hun met pensioen gingen.  Dat waren 2 geweldige reumatologen!Toen kreeg ik dr Beer..... en ik kan er niet mee over weg, ze luistert niet goed, reageer veel afwezig omdat ze tegelijk "luistert" en op der pc kijkt. Ze weet alles beter als ik aangeef dat ik iets nodig heb wat mij al jaren helpt, geeft ze dat niet. En laat mij dan vervolgens doorlopen met pijn in mn dikke gezwollen knie. [ terwijl dat opgelost kan worden]. Zij mag dan der "opleiding" hebben gehad , en " weten" wat wel of niet goed is zoals ze me dan even verteld.... maar IK heb al 33 jaar ERVARING met reuma, dus als 1 weet wat ik nodig heb , ben ik dat. Ik ga vragen naar een andere reumatoloog.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, wat vervelend dat u ontevreden bent over de zorg van deze arts. We adviseren u hierover contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris via 010 - 291 1264. Alvast dank. Hartelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beer, S.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.