Waardering over Branten, A.J.W., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 17 december 2018

• Reumatologie

Na een zoektocht door div specialisten bleek 1 consult bij Dr Branten al voldoende om eerste diagnose te stellen. Nadat de diagnose systemische sclerodermie werd bevestigd na een nagelriem onderzoek heeft Dr Branten de gevolgen en behandelwijze op een gedoseerde en duidelijke uitgelegd. Haar rustige manier v spreken  en intrinsieke motivatie hebben mij de eerste periode enorm geholpen. Inmiddels is mijn dossier overgegaan naar het Radboud ziekenhuis dit aangezien de aandoening in mijn geval zeer agressief blijkt.

Reactie van/namens Rijnstate

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring op deze website. Wij geven uw reactie door aan dokter Branten en hopen dat u ook tevreden bent over de behandeling in het Radboudumc.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Branten, A.J.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.