Waardering over Drossaers-Bakker, K.W., Overige kliniek ReumaCentrum Twente - Enschede op 15 augustus 2013

Behandeling 10 gegeven omdat ik hier geen 'nvt' kan vullen. En ik het gemiddelde cijfer niet naar beneden wil halen, want dat is dan zeker niet verdiend. Ik heb bij mw Drossaers geen echte behandeling gehad, maar een onderzoek naar mijn klachten en van daaruit is gebleken dat zij mij niet verder kan helpen. Daarom verwijzing ontvangen. Neemt niet weg dat ik uiterst tevreden ben over hoe zij naar mij geluisterd heeft en alle mogelijkheden door heeft gelopen om een goede diagnose te stellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Drossaers-Bakker, K.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.