Waardering over Fretter, P., Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen op 8 juli 2016

2.3
  • Reuma
  • Reumatologie

Ik ben erg teleur stelend behandeld door deze arts.Ben eerst bij Dr Lim ge weest en hij heeft het van Lim over genomen.Wat Lim op geschreven had is hij gewoon op verder gegaan hij houd hoog bij laag vol dat ik Fibromyalgie had en geen artrose heb het jaren gezegd dat ik dit niet had maar hij vol houden van wel Fibromyalgie.Wat afgelopen jaar bleek dat ik meer dan 15 jaar heb rond gelopen met de ziekte van Lyme.En dus had ik we gelijk even bloed prikken en daar kwam het antwoord Lyme ziekt. En dus wel Artrose Nek schouders rug 5 versleten wervels in mijn rug.Het is een kunst om naar je patient te luisteren als Arts.

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen

Geachte mevrouw/ mijnheer, het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Scheper. Ik ben werkzaam als klachtenfunctionaris en bemiddel tussen ontevreden patiënten en/of hun familie en het ziekenhuis. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede. Wilt u mij bellen of mailen ? Met vriendelijke groet, Mw. drs. L. Behr, Klachtenfunctionaris, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep, Tel. nr. 0591 69 12 25, E-mail: klachtenfunctionaris.scheper@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fretter, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.