Reumatoloog Griep, E.N.

Reumatoloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Griep, E.N., Ziekenhuis Antonius Ziekenhuis, locatie Sneek - Sneek op 18 mei 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Fibromyalgie

Specialisme

Reumatologie

Ik kreeg niet alleen het gevoel alsof er slecht werd geluisterd, dit concludeerde ik ook toen ik het digitale dossier las. Er stonden onjuistheden in doordat er maar met een half oor werd geluisterd. Genderbias speelde hierbij ook een rol. Zo stond er bijv. dat ik "geen vriend had", maar wel een "zwangerschapswens." Ik ben lesbisch en heb geen kinderwens. Ik heb geen idee wat deze informatie in mijn dossier doet. In het dossier stond uitvoerige informatie over behandelopties en pijnbestrijding, alleen is dit met mij, als patiënte, helemaal niet besproken tijdens het consult. Dhr. Griep maakte ook een paar opmerkingen over mentale gezondheid, die ik zeer ongepast vond. Ook was het wel zo fatsoenlijk geweest als ik mij na het lichamelijk onderzoek eerst had mogen aankleden, en dat de uitleg van de diagnose in een meer gepaste setting had plaatsgevonden. Ik voelde mij uiterst ongemakkelijk om zo - in mijn ondergoed, op de onderzoektafel - te worden toegesproken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Griep, E.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.