Waardering over Groot, L. de, Ziekenhuis Isala Diaconessenhuis Meppel - Meppel op 1 november 2019

• N.v.t.

9.8
  • Reumatologie

Reumatoloog dr. L(Lodewijk)de Groot van Isala Zwolle/Meppel is een arts, waarvan je hoopt dat iedere dokter zo is. Begripvol, analyseert je klachten, onderzoekt, vraagt door, neemt je mee in het onderzoeksproces, neemt daarvoor de tijd en zet nadien heel helder en duidelijk op een rij wat er aan de hand is en wat er aan behandeling allemaal mogelijk is. En.... wat het kost. Bovendien is hij een empathisch mens, met humor en gevoel voor understatement. Geen onbelangrijke eigenschappen voor artsen. Ik zei al: waarom zijn alle artsen niet zo als deze man. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop dr. De Groot mij heeft behandeld als mens en als arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groot, L. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.