Reumatoloog Jacobs, M.C.G.S.

Reumatoloog

Waardering over Jacobs, M.C.G.S., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 19 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Reumatologie

Ik ben door een andere specialist doorverwezen naar mevrouw Jacobs. Ik heb al behoorlijk wat jaren gewrichtsklachten. Binnen 5 minuten –zonder eerst een lichamelijk onderzoek te verrichten!- werd mij verteld dat ik mijn klachten moet accepteren. Ik zat met mijn mond vol tanden. Hoe kon zij zonder onderzoek bepalen dat er niks aan te doen is? Er is geen bloed onderzocht, er is niet gezocht naar de eventuele oorzaak van mijn zeer beperkende en pijnlijke gewrichten. En er is ook totaal niet geluisterd naar mijn verhaal. Mevrouw Jacobs heeft mijn klachten niet onderzocht, en heeft er alleen maar op aangedrongen dat ik de klachten moet accepteren. Dus zonder onderzoek word ik naar huis gestuurd met de boodschap: “accepteer het maar”. En daarna krijg ik een rekening van meer dan 400 euro! Als ik naar een arts ga, dan verwacht ik dat er zaken onderzocht worden, en dat er vanuit feiten die uit gedegen en systematisch onderzoek naar voren komen een onderbouwde conclusie getrokken wordt. Een beetje onderzoek door een kwalitatief goede arts mag je toch wel verwachten voor dat exorbitant hoge bedrag. Anders kan ik net zo goed naar mijn kapper gaan voor mijn gewrichtsklachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jacobs, M.C.G.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.