Reumatoloog Kanter, M.A.E. de

Reumatoloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kanter, M.A.E. de, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 6 november 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Reuma

Specialisme

Reumatologie

Een heel kundige reumatoloog en ook nog eens een echt "mensen-mens" zonder poeha. Een sociaal betrokken iemand, die ook duidelijk is over wat echt niet kán en compassie met de onmacht om midden in een veranderingsproces te zitten.Want, geloof me, met R.A. staat je leven toch wel een tijdje op zijn kop!Goed overleg en duidelijke uitleg, die goed gemotiveerd is.Kan wat ruimte laten voor dingen waar ik nog niet aan toe ben.Maximaal behandelen met oog voor de effecten die het voor mij heeft.Ik ben blij, dat ik dr. de Kanter getroffen heb als reumatoloog

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kanter, M.A.E. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.