Waardering over Moolenburgh, J.D., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 14 augustus 2015

3.7
  • Chronische pijn
  • Reumatologie

Deze arts is onvriendelijk en soms ronduit onbeleefd. Doordat hij er vanuit is gegaan dat de huisarts zijn werk deed, zonder dit te controleren is er een belangrijke diagnose over het hoofd gezien (vitamine B12 tekort). Daarnaast zet deze arts liever zijn mening dan de feiten in het dossier, wat problemen op kan leveren met andere artsen.

Reactie van/namens Moolenburgh, J.D.

Helaas is het voor mij onmogelijk om uw klacht op zijn waarheidsgehalte te boordelen, omdat u deze anoniem uit. Dat is jammer en voelt voor mij ook onrechtvaardig. Ik verzoek u daarom dringend om een officiële klacht in te dienen, aangezien u blijkbaar van mening bent dat niet alleen uw huisarts maar ook ik zelf een fout hebben gemaakt. Dan kan een onafhankelijke commissie dat beoordelen. Het zou de eerste keer
zijn in mijn artsenbestaan sedert 1977, maar liever dat dan een anonieme beschuldiging waartegen ik mij niet kan verdedigen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Moolenburgh, J.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.