Waardering over Risselada, A.P., Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 15 maart 2019

2.0
  • Reuma
  • Reumatologie

Heel slecht, wordt helemaal niet naar mij geluisterd. Zo als ik ben behandelt door deze arts heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zo ga je niet met mensen om. Kreeg ook totaal geen kans om mijn verhaal te doen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem

Beste meneer, mevrouw,

Er is geprobeerd om via de redactie van ZorgkaartNederland in contact te komen met u. Helaas heeft u aangegeven geen contact te wensen. Dit betekent dat wij geen actie kunnen ondernemen op basis van deze feedback. Mocht u alsnog contact op willen nemen dan kan dat uiteraard via onze klachtenfunctionaris. Zij is bereikbaar via telefoonnummer (0314) 32 91 21.

Met vriendelijke groet,
Bureau Patiëntenvoorlichting
Slingeland Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Risselada, A.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.