Waardering over Stenger, A.A.M.E., Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 28 maart 2019

3.4
  • Reuma
  • Reumatologie

patient heeft al jaren ervaring met ziekte reuma, kwam voor het eerst bij huidige reumatoloog.reumatoloog kwam gehaast over, had geen luisterend oor voor de patent.in hoofdzaak werden haar bevindingen van de huidige medicatie uitgelegd, daarbij had zij een uitgesproken mening wat voor mij goed zou zijn.de diagnose hoe de stand van zaken op het moment van mijn ontstekingen was, kwam niet geloof waardig over daar er door patient zelf geen klachten aan die gewrichten waren.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

We lezen dat u niet tevreden bent met uw behandeling bij dr. Stenger en willen dat met u bespreken. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stenger, A.A.M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.