Waardering over Velthuijsen, E., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 8 juli 2016

3.8
  • Reuma

Helaas moet ik mijn eerder gedane waardering rectificeren. Nogmaals het ziekenhuis zelf, de accommodatie en de medewerkers (lees niet arts) Top. Maar van de gedane afspraken met de arts bleef helaas niets over. Het waarderen hier is een beetje scheef aangezien het niet alleen om de arts gaat. Nadat ik bij genoemde arts was geweest zat ik op uitslag cq. telefoon van genoemde arts te wachten. Helaas tevergeefs. Toen heb ik zelf maar de telefoon gepakt en mijn huisarts gebeld, die mij aanraadde het ziekenhuis te bellen. Een medewerkster van Dr. Velthuijsen viel bijna van haar stoel van het lachen toen ik haar mededeelde dat Dr. Velthuijsen had toegezegd mij te zullen terugbellen zodat ik niet de lange autorit hoefde te maken. Zij gaf gelijk aan dat in de lange tijd, dat zij er werkte dit betekende, dat zij of een collega terugbelden om een afspraak te maken.Nu bleek ondanks de drie rapporten van gerenommeerde reuma-artsen, waaronder een professor en een arbodienst (die mij overigens volledig afkeurden voor werk) dat dr. Velthuijsen de berichten toch niet zo goed bekeken had en van mening is dat er niets aan de hand is en betrokkene maar mee moet doen aan Nederland beweegt. Heb dan ook geen vervolgafspraak bij deze dame gemaakt. Had ik deze arts alleen moeten beoordelen was de waardering nog lager geweest. De medicatie is overigens wel top, kan ik die mooi gebruiken bij Nederland beweegt.

Reactie van/namens Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

Bedankt voor uw uitgebreide feedback, tweemaal zelfs. Het spijt ons zeer dat uw tweede ervaring met deze reumatoloog zo totaal anders was dan de eerste. Wij geven uw melding aan haar door. Met vriendelijke groet, Wilhelmina Ziekenhuis Assen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Velthuijsen, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.