Waardering over Berg, R. van den, Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 15 maart 2019

9.6
  • Revalidatiegeneeskunde

Tijdens het multidisciplinair spreekuur voor voetproblemen ben ik voor een wond aan mijn voet gezien door Dr. Lamprou ( vaatchirurg), Dr vd Berg (revalidatiearts), personeel gipskamer en een schoenmaker. Door de samenwerking binnen dit consult zijn de lijnen heel kort wat voor de patiënt grote voordelen heeft. Ik ben zeer adequaat geholpen. Voor het hele team niks meer dan 'grote lof'. Een voorbeeld voor andere ziekenhuizen.Dr vd Berg is vriendelijk, geeft duidelijk aan wat het probleem is en wat er aan gedaan kan worden. Geeft meteen aan de schoenmaker aan welk type schoenen voor mij gemaakt moeten worden. Een fijne deskundige arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berg, R. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.