Revalidatiearts Damstra, F.M.S.

Revalidatiearts

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Damstra, F.M.S., Revalidatiecentrum Reade, locatie Dr. Jan van Breemenstraat - Amsterdam op 12 augustus 2016

Erfelijke aandoeningen

Fijne arts. Loop al sinds 2011 bij dr Damstra en is zeer meegaand en een luisterd oor, voor zowel problemen rondom m'n aandoening als dingen die m'n gezin kunnen helpen is ze erg behulpzaam en bied goede handvaten. Ook onthoud ze alles van je en daardoor voel je je zeker geen nummertje. Ik heb een speciaal aangepast trainingstherapie schema die ik volg in reade. En ze heeft nauw contact met de mensen die mij begeleiden en kijken goed naar mij als persoon en train nagenoeg mijn lijf dat aankan icm mijn jonge gezin etc.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Damstra, F.M.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.