Waardering over Fleuren, J.F.M., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 24 februari 2018

1.0
  • Enkelbandletsel
  • Orthopedie

Mijn ervaring met mevr Fleuren is niet goed ze kan met voelen af dat ik geen FES kan terwijl ik ergens anders ben geweest het tegen deel heb bewezen.  Op mijn vraag waarom ze dat niet getest heeft want niemand kan het met voelen af  kreeg ik een ontwijkend antwoord. Ze is heel eigenwijs als ik ik vraag is het nee. En weet je wat ik nu heel erg leuk vind. Dat ik nu altijd met een scheve voet mag lopen nee ik hoop dat ik haar nooit meer te zien krijg

Reactie van/namens Jonne Broekhuis (Medisch Spectrum Twente)

Hallo,

Wat vervelend dat u problemen heeft met uw voet en dat u niet tevreden bent over de zorg. Ik zal uw cijfers en toelichting doorsturen.

Bent u bekend met ons Patiënten Service Centrum? Als u wilt, kunt u daar nader in contact komen met ons. Het Patiënten Service Centrum is bereikbaar via 053 - 487 20 45 of patientenservicecentrum@mst.nl.

Met vriendelijke groet,
Jonne Broekhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fleuren, J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.