Waardering over Hendriks, J.A.H., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 19 juni 2012

3.8

ik ben, nu 2 keer bij haar geweest, ze heeft geen luisterd oor, slechte diagnose stelling, trekt haar eigen plan, ik werd echt van het kastje naar de muur gestuurd, de orthopeed stelde crps vast. kom ik bij haar 2 weken later zegt ze de medicijnen die orthopeed heeft voorgeschreven stoppen, therapie stoppen nou ik was zo terleurgesteld. Toen werd ik weer naar een neuroloog gestuurd. nou ik voelde me echt, van wat is dit. ik raad deze arts dus niet aan. ze is op zich wel vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hendriks, J.A.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.