Revalidatiearts Kruijff, L.G.M. de

Revalidatiearts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Kruijff, L.G.M. de, Revalidatiecentrum De Hoogstraat Revalidatie - Utrecht op 1 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

ik heb Loes de Kruijff ervaren als de no-nonsense arts met gevoel waar ik op het moment dat ik met meervoudig trauma aankwam in De Hoogstraat, behoefte aan had. Ze gaf me de info over mijn situatie duidelijk, zonder gedoe, en was helder over de mogelijkheden. En tegelijk was ze de no-nonsense steun op moeilijke momenten, en gaf ze me perspectief als ik dat nodig had. Ik heb Loes ervaren als een heel capabele arts, waar ik ook een soort band mee had - ik 'klaag' volgens mij van nature niet veel, maar zij doorzag me als ik mezelf even te stoer hield. Haar humor zal me ook bij blijven - vaak met haar gelachen. Erg belangrijk! Ook voor mijn kids was ze overigens een steun.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kruijff, L.G.M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.