Waardering over Leeuw, G.H.F. van der, Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Roosendaal - Roosendaal op 19 augustus 2013

4.7

Wij hebben ook geen positieve ervaring met deze arts. Ons kind van 3 heeft een beperking waardoor wij door deze man begeleid werden. Onze bevindingen werden van tafel geveegd, er werdt slecht naar ons geluisterd, er werdt meer in het dossier gebladerd dan dat tie ons aankeek en vroeg bij binnenkomst voor wie we kwamen ( we waren met onze zoon inmiddels al een jaar onder behandeling). Diagnoses werden niet gesteld. Aanpassingen werdt nogal moeilijk om gedaan en waren niet nodig. Naar ons idee een minder goede reavalidatiearts zeker voor kinderen. Praat veel in medische termen waardoor deze man autoritair overkomt ook tijdens ons bezoek kreeg hij telefoon en besprak een andere patiënt wat niet te positief klonk. Ik had met deze informatie niets te maken maar kon alles volgen... niet echt professioneel. Wij zijn een andere revalidatie arts gaan zoeken en hebben ervaren dat het ook heel anders kan.

Reactie van/namens Leeuw, G.H.F. van der

Het is heel jammer indien patiënten of ouders het gevoel hebben dat er niet geluisterd is. Dat is jammer en nimmer mijn bedoeling. Patiënten (oudere kinderen en volwassenen) en ouders of naasten zijn namelijk de belangrijkste informatiedragers.
Bij een eerste contact neem ik ook ruim de tijd 45-60 min. Er kan een verschil van visie bestaan tussen patiënt en dokter. Maar ook dan zal ik proberen dat uit te leggen.
Het is jammer dat er geen contact is gelegd om de kritiek met mij te bespreken en ik nodig U alsnog uit dat te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leeuw, G.H.F. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.