Waardering over Stuivenberg-Vrielink, C.H. van, Revalidatiecentrum Libra Revalidatie en Audiologie, locatie Blixembosch - Eindhoven op 13 februari 2013

1.8

Ik vind het een zeer slechte arts die het totaal niet interesseert. Mijn zoon was in behandeling voor spasme en hersenletsel bij haar. Het enige wat wij te horen kregen was dat ze niets kon doen, dat hij daarvoor bij specialisten moest zijn. Ze luistert ook niet, gezien ze dacht dat mijn zoon niet was geopeerd, terwijl dat wel zo was. Ze kwam ook vaak te laat, omdat ze in de file had gestaan. Haar secetaresse zegt dat ik informatie maar via de huisarts moet verkrijgen, die er verder ook niets van af weet. Ik word niet teruggebeld. Informatie heeft ze nooit gegeven. Mijn zoon reed gewoon auto, terwijl blijkt dat je helemaal niet zomaar auto mag rijden met hersenletsel, maar dat wisten we niet. Informatie over waar we dan wel hulp konden vinden, had ze ook niet. Altijd gaat dan de telefoon opeens of krijgt ze een noodoproep en moet plotseling weg, spoedgeval.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stuivenberg-Vrielink, C.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.