Waardering over Nio-Tan, K.M., Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 23 mei 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

1.8
  • Hersenaandoeningen

De arts heeft naar míjn moeder toe, niet de juiste zorg verleend. Ze heeft dingen nagelaten, niet alleen in het verpleeghuis zelf, maar ook bij terugkeer naar haar woning. Míjn moeder had/heeft hersenletsel, zij is niet met de juiste zorg omringd. Ik heb deze arts meermaals gesproken, ik kreeg er een zeer onaangenaam gevoel bij. E.e.a. is bekend bij het Zonnehuis. Bij deze arts krijg je écht niet het gevoel dat ze is betrokken bij de patient, maar meer gaat voor het kostenplaatje. Jammer, zo ga je niet om met onze oudjes...... Immers hebben zij onze maatschappij weer opgebouwd na de oorlog.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen

Het spijt ons dat u dit zo heeft ervaren. Mevrouw Nio-Tan is een collega die gewaardeerd wordt om haar deskundigheid en betrokkenheid bij haar patiënten. Er kan sprake zijn van verschil van inzicht over de wenselijkheid van het terugkeren naar huis van uw moeder, en over wat hiervoor mogelijk is aan extra zorg. Wij nodigen u uit om met ons in gesprek te gaan over uw ervaringen. Als u daartoe bereid bent, wilt u dan contact opnemen met onze locatiemanager of het hoofd van ons medische team?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nio-Tan, K.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.