Specialist Ouderengeneeskunde Terzic, Z.

Specialist Ouderengeneeskunde

Waardering over Terzic, Z., Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 20 januari 2020

Infectieziekten

Er was geen goed beeld van de patient wat oa met zich mee bracht dat familie er bovenop moest zitten. Contact van arts naar familie werd steeds onvriendelijker. Patiënt verbleef ivm revalidatie op een palliatieve afdeling. De zorg was onvoldoende gericht op revalidatie. Arts gaf in gesprek aan dat zij iets met de besproken signalen zullen doen. Reden laatste opname in Carenzorgt onjuist schriftelijke rapportages zijn onvolledig en belangrijke (doorgegeven) info ontbreekt. Grote kwalitatieve verschillen tussen verzorgenden en verpleegkundigen; verpleging en overig personeel wel heel vriendelijk

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen Geriatrische revalidatie - Amstelveen

Fijn dat u zo helder aangeeft waar u ontevreden over bent. Dit waarderen we want dat geeft ons de mogelijkheid zaken te verbeteren. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en we onderzoeken intern wat er is gebeurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Terzic, Z.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.