Waardering over Stubenitsky, B.M., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Hilversum - Hilversum op 16 februari 2017

Ik ben altijd heel erg onzeker over mijn opvallende neus geweestVorig jaar was ik hier zo klaar mee dat ik een afspraak voor een consult heb gemaakt bij dr. Stubenitsky Tijdens het consult luisterde hij zeer goed naar mijn wensen en was hij heel eerlijk over het eindresultaat In januari heb ik een neuscorrectie door dr. Stubenitsky laten uitvoeren Ik ben hier zeer tevreden over! Dr. Stubenitsky is een zeer vakkundige en zeer vriendelijke man! Hij is echt een kunstenaar! Mijn neus is nu een maand na de operatie al super mooi! En dat terwijl er nog zwelling zitDe operatie en herstelperiode zijn mij 100% meegevallen! Ik kan de velthuis kliniek en in het bijzonder dr. Stubenitsky aan iedereen aanbevelen! Hij is echt een top chirurg!

Bent u of werkt u voor Stubenitsky, B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.