Waardering over Aardweg, G.A. van den, Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk G.A. van den Aardweg - Castricum op 14 juni 2019

5.8

Mijn ervaring met deze tandarts is niet zo goed. De behandeling op zich voldeed wel maar ze handelt snel en zonder uitleg of overleg. Hierdoor heeft ze bijvoorbeeld een groefje in mijn voortand weggeslepen terwijl ik daar helemaal niet om gevraagd had en ook niet wist dat ze dat ging doen. Nu heb ik al jaren een ruwe voortand. Ook reageerde ze heel gepikeerd toen ik een verwijzing voor mijn kind naar een kindertandarts vroeg vanwege een glazuurafwijking. Ze zou wel verwijzen, dan weer niet en uiteindelijk kreeg ik tot mijn verbazing een heel vreemde bozige mail. Ze nam het blijkbaar persoonlijk, terwijl ik gewoon op zoek naar de beste zorg voor mijn kind. Uiteindelijk via een andere weg bij een kindertandarts terechtgekomen en daar superblij mee!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aardweg, G.A. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.