Tandarts Abas, I.

Geslacht
Man
Specialisme
Implantologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Abas, I., Tandartsenpraktijk Tandarts Abas - Bussum op 1 september 2016

Ik besloot i.v.m. de zoveelste verhuizing eindelijk weer eens een tandarts in mijn daadwerkelijke woonplaats te zoeken. Na enig rondneuzen op het internet kwam ik uit bij tandarts Abas, met goede recensies. Of die recensies terecht waren moest ik uiteraard nog ondervinden maar het gevoel was meteen goed. Nu ben ik aardig wat behandelingen en zelfs een paar prachtige opgeknapte voortanden verder en ik heb alles behalve spijt van het wisselen van tandarts. Altijd vriendelijk geholpen, duidelijke afspraken, mondhygiënist binnen de praktijk en vooraf goede informatie over de behandeling. Het mag best nogmaals gezegd worden, ik ben zeer tevreden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Abas, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.