Tandarts Abas, I.

Geslacht
Man
Specialisme
Implantologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Abas, I., Tandartsenpraktijk Tandarts Abas - Bussum op 24 februari 2014

Overige aandoeningen

Mijn behandleing bij Tandarts Irfan Abas was de eerste behandeling die ik in lange tijd gehad heb. Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van het team en de rustige behandleing met veel uitleg over de stappen die de tandarts nam. Dhr. Abas straalt rust, vertrouwen en vakmanschap uit, wat bijdraagt aan een prettige behandeling. Wat betreft de rest van het team, een kleine fout in de afspraak kon meteen recht gezet worden en werd goed opgepakt. Wat betreft de lokatie, deze is functioneel en voldoet aan alle verwachtingen waar een tandartspraktijk aan dient te voldoen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Abas, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.