Waardering over Admiraal, H.M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Admiraal - Utrecht op 11 juni 2015

• Gebitsaandoeningen

Al zeventien jaar kom ik bij deze tandarts en de mondhygiëniste, en ik ben uitermate tevreden. Toendertijd kreeg ik een kroon waarbij de tandarts zelfs persoonlijk met mij naar het instituut ging om de kleur en vorm goed te krijgen. Hij is heel mooi geworden en zit tot op de dag van vandaag perfect. Ook heb ik zeer grondig advies gekregen waardoor mijn mondverzorging sterk is verbeterd. Zo'n dertig jaar daarvoor heb ik dit nog niet mogen meemaken. Ik ga nu met mijn hele gezin al jaren zeer tevreden naar deze tandarts. Mijn vier kinderen zien er zelfs helemaal niet tegenop, zo vriendelijk en kundig is de behandeling altijd. Dat geldt zeker ook voor de mondhygiëniste en de assistente! Ik kan deze tandartspraktijk dus 100% aanbevelen :).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Admiraal, H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.