Waardering over Adolfsen, H.J.J.L., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk H.J.J.L. Adolfsen - Arnhem op 21 juni 2012

5.2

In het weeken gekomen. zoals zovelen alleen contant betalen, geen pin-automaat terwijl dit voor ondernemers tegenwoordig een vanzelfsprekende zaak is. Hierover iets zeggen mag alleen als je ook ondernemer bent, aldus hr. Adolfsen. De klachten kon hij niet verhelpen (achtergebleven splinter van een kies) en de pijnklachten ook niet (naproxeen en ibuprofin onderdrukte de pijn niet meer). Hierdoor ben ik naar de huisartsenpost gegaan waarbij mij wat zwaardere medicijnen werden voorgeschreven die afdoende bleken. Mijn eigen tandarts (Tandartscentrum Noord) heeft de splinter verwijderd. Fijn dat mensen hier zo tevreden zijn, maar wellicht ben ik verwend door de voordelen van een groepspraktijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adolfsen, H.J.J.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.