Waardering over Albers, R.P., Tandartsenpraktijk Apex Tandzorg - Groningen op 22 november 2012

7.0

Prima ervaring mee. Doet vergeleken met de vorige tandarts minder aan preventie, het preventieve gedeelte kan uitgebreider, ik betaal daar graag meer voor. De Informatie voorziening is onvoldoende, bij de verdovingen wordt niet naar de medische situatie zoals bijv hartritmestoornissen gevraagd. Daarnaast had ik na het vullen veel inkt op mijn lippen en vrij veel in mijn mond, het zal vast geen enkel kwaad kunnen maar hygiënisch komt het niet over. Pluspunten zijn dat deze tandarts merkbaar zeer nauwkeurig werkt, men is stipt op tijd, ook voor niet helden zoals ondergetekende straalt hij een prettige vorm van rust en ervaring uit en de apparatuur is state of the art. De behandeling an sich was prima. Assistentes ook stuk voor stuk prima, m.u.v. de informatievoorziening zoals hierboven uiteengezet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albers, R.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.