Waardering over Altman, R.R.R., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Altman - Den Haag op 27 juli 2018

5.2
  • Gebitsaandoeningen

De tandarts beschrijft zichzelf als beste tandarts van Den Haag. Maar als je ze belt voor de behandeling van een afgebroken kies die nu pijnlijk is en scherpe randen heeft, dan willen ze je niet helpen.Reden? Ik ben nog geen patient in hun praktijk. En ja dat klopt, ik ben op zoek naar een nieuwe tandarts en had nu een heel goede aanleiding om dat nu snel te regelen.Maar, ook al staat er dat ze graag nieuwe patiënten aannemen, willen ze eerst een consult afspraak voor de intake. En sowieso niet iemand die al een zorg nodig heeft. Raar toch dat een arts je niet wil behandelen? Zorg is toch juist een beetje de reden waarom iemand arts wil worden. Misschien dat ze goed kunnen boren en beugels plaatsten, maar Nee, dit is geen goede verlener van zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Altman, R.R.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.