Tandarts Amsterdam, J.H.F. van

Geslacht
Man
Specialisme
Implantologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Amsterdam, J.H.F. van, Tandartsenpraktijk Tandheelkunde Praktijk Rhynenburch - Hazerswoude-Rijndijk op 10 december 2019

Jaap is al vanaf de start van zijn praktijk en dat is zeker 33 jaar geleden mijn tandarts. Kronen en bruggen heb ik sinds 1989 en pas nu komt er 1 los. Jaap is zeer deskundig en vakkundig en houdt erg van het technische deel van zijn vak en is daarom ook implantoloog geworden. Hij houdt zich goed op de hoogte van de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen en hij heeft de implantaten bij mijn partner gezet ook naar volle tevredenheid. Fijn is ook dat er een tandtechnieker W.Hoogmoed in de praktijk is zodat de lijntjes kort zijn. Prima praktijk en zeker aan te raden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdam, J.H.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.