Waardering over Anbeek, A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Anbeek - Julianadorp op 23 november 2017

Ik had begin dit jaar een facings behandeling ondergaan aan mijn voortanden, dit was niet naar tevredenheid omdat dit maar tot de helft van de tanden was uitgevoerd en omdat er erge verkleuring optrad.  Aan de randen waar het composiet ophield zaten, thee/koffieresten wat het geheel nog lelijker maakte. Tandarts T.J. Anbeek heeft een nieuwe laag composiet aangebracht over de gehele voortanden, waardoor je geen randvorming meer krijgt met verkleuringen en de tanden zo gevormd wat het beste bij mijn uiterlijk past. Ook heeft hij hiervoor een andere kleur composiet gebruikt die beter bij mijn eigen kleur tanden in de buurt komt. kortom hij heeft geweldig werk geleverd waarover ik voor de volle100% tevreden ben . Ik beveel deze tandarts dan ook van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Anbeek, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.