Tandarts Anit, C.E.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Anit, C.E., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Fick en Lobach - Vught op 24 april 2020

Ik ben bij Tandarts Anit in behandeling voor mij invisioline beugel. Vanaf dag 1 is hij heel duidelijk geweest over het plan en de stappen die we in dit poces zouden doorlopen. Daarnaast gaf hij ook direct duidelijkheid over de totale kosten en hoe ze over de tijd verdeeld zouden worden. dit gaf mij direct het vertrouwen en een duidelijk beeld over wat ik van hem kon verwachten. Daarnaast staat hij altijd open om tussentijds even te sparren als er voor mijn gevoel bijv. iets niet lekker gaat. Mijn ervaringen zijn daarom dan ook tot nu toe super en zou Tandarts Anit direct bij familie of vrienden aanbevelen als ze ook aan een dergelijke behandeling zouden willen starten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Anit, C.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.