Waardering over Artopoulos, C., Tandartsenpraktijk Tandartsen Helmond - Helmond op 12 september 2011

Na de dood van mijn tandarts zocht ik dringend een nieuwe praktijk. Ik had al meer dan veertig jaar twee bruggen die totaal versleten waren en een van de bruggen zat los. De vervanger van mijn tandarts durfde de klus niet aan: veel te ingewikkeld. Ik moest dus een nieuwe tandarts vinden en na enig zoeken (ook op deze site) kwam ik terecht bij de praktijk van mevr. C. Artopoulos c.s., aan de Zuidkade 27 te Helmond. Zij heeft mijn gebit geheel gerenoveerd en in één woord: fantastisch! Deze tandarts is niet alleen uiterst kundig in haar vak, ze is ook bevoegd om kleine tandheelkundige operaties uit te voeren. En dat alles volkomen pijnloos. Mevr. Artopoulos wordt bijgestaan door enige andere tandartsen. Een van hen heeft mij een zeer ingewikkelde extractie gegeven ( de tand zat verkleefd aan het tandbeen) en ik kan niet anders zeggen dan: super vakmanschap. Ook de assistentes zijn klasse: bekwaam, zorgzaam en zeer vriendelijk. De praktijk beschikt over de modernste apparatuur en er is bovendien een fenomenale tandtechnicus aan verbonden die alle bruggen, protheses en kronen vakkundig maakt. Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is om een goede tandarts tevinden. Daarom heb ik deze beoordeling geschreven en beveel deze praktijk bij iedereen van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Artopoulos, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.