Waardering over Baas, S.L., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Baas Moordrecht - Moordrecht op 21 juni 2016

8.3
  • Gebitsaandoeningen

Het ‘visitekaartje’ van de praktijk, de receptie, laat het afschuwelijk afweten. Ze zeggen geen gedag als je binnenkomt of weggaat, en ze zeggen zelfs vaak niets terug als jij zelf wel groet. Als ze met je aan de balie bezig zijn voor het plannen van een afspraak en de telefoon gaat, laten ze jou staan en nemen ze de telefoon aan. Dit is geen incident, dit is me nu al een aantal keren gebeurd. Ik heb er een keer wat van gezegd, toen was het antwoord ‘maar anders moet degene aan de telefoon wachten’. Dus je kunt beter naar huis gaan en bellen voor een afspraak, want dan ga je voor. Gelukkig ben ik niet hier voor de receptie, want Sascha is een toffe tandarts. Ze werkt vrijwel altijd op tijd. Ze is zorgvuldig en precies. Legt veel uit en is open in wat ze doet en waarom ze het doet. En dat is uiteindelijk het belangrijkste, een vertrouwensband met je behandelaar. Dan neem ik die receptie maar voor lief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baas, S.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.