Waardering over Bakker, A.W., Orthodontiepraktijk Bakker Orthodontiepraktijk - Zeewolde op 25 februari 2014

4.3

Voor afspraken krijg ik de assistente aan de telefoon die kort door de bocht is. Ze kapt me af en reageert op een bepaalde toon waarop het lijkt alsof ze geen zin heeft in klanten met vragen. Ook bakker zelf is niet enthousiast bij zijn klanten. Hij is onsympathiek, ook tegen zijn assistent. Hij kraakt haar af waar de klant bij is. Ook komt hij niet goed over op klanten, hij is altijd in hetzelfde humeur als ik een afspraak met hem heb, hij is bijna nooit vrolijk. Je moet hem vragen stellen om erachter te komen hoe het nou precies zit.Als je hem, naar zijn mening, veel vragen stelt, reageert hij op een aparte toon. Ook doet hij voor mijn gevoel soms een bepaalde behandeling net niet optimaal genoeg waardoor je weer een afspraak kan maken. Bakker neemt weinig tijd om dingen uit te leggen. Hoe hij het vertelt, zo is het en je kan verder niet te veel vragen, dan wordt hij ongedurig. Ik had laats een afspraak en ik werd 3 kwartier later pas geholpen. Bakker is niet sociaal en heel commercieel naar mijn mening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker, A.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.