Waardering over Bakker, P.F.G., Tandartsenpraktijk Mondzorg De Horden - Wijk bij Duurstede op 13 juni 2012

1.3

De afspraken waren zo af en toe wel een half jaar van te voren gepland worden. eenmaal op de afgesproken tijd aan gekomen moesten wij eigenlijk altijd al meteen een uur langer wachten en een paar keer zelfs langer. De behandelruimte vind ik zeer stoffig.van de mederwerkers en tandarts Bakker kan geen vriendelijk gezicht af laat staan een goede morgen. Deze meneer moest ik 5 keer op dezelfde gaatjes wijzen die hij keer op keer zonder verdoving alleen maar erger maakte. mijn moedr wacht nu al ruim 9 jaar op een kroon (ook een beetje raar van mijn moeder om zo lang te wachten op deze vreemde man) om dan meteen maar op het luisteren aan te komen. Ik zal mijn ergste vijand niet naar deze tandarts willen verwijzen. ik ben een simpel mens en ben niet veel eisend maar een kroon en 2 gaatjes vullen doet een gemiddelde tandarts toch vast en zeker wel vaak maar deze man heeft alles alleen maar erger gemaakt. ikl heb echt heel veel pijn gehad en hij heeft altijd maar een beetje geboord zonder verdoving tot ik au zij en dan smeerde hij het maar weer dicht om nog verder te kunne rotten. als kind ben ik met mijn voortand ergens tegen aangevallen en ik had dus een gebroken voortand (echt geen gezicht natuurlijk) dus ik ging naar meneer Bakker en hij zij dat ik goed gepoetst had (had ik helemaal niet !!) en ik kon weer op staan. hij deed gewoon alsof ik dat gat in mn voortanden niet door had !! op dat moment heb ik aan hem gevraagd of hij blind was en er niet voor 1 keer in zn leven er eens een keer wat aan ging doen. vriendelijk was hij al niet maar toen al helemaal niet meer maar gelukkig schoot ik zo uit mn slof dat hij er nu eens wel in 1 keer wat aan ging doen. en toen zag het er opeens wel netjes uit!!!! ik vraag niet veel maar ik betaal geen geld om mijn tanden te laten verrotten. ik ben overgestapt naar een fantastische tandarts in driebergen. echt petje af!!! niks mis mee... Deze ontzettend aardige man heeft alles in 1 keer weer netjes gemaakt ik wist niet wat mij overkwam. ik kreeg zelfs 3 verdovingen en heb geen prikje gevoelt en ik was er nog wel zo bang voor (je hoort van die nare verhalen over verdovingen enzo. ik liep naar binnen en weer naar buiten kreeg een week later de rekening en alles was gewoon voor elkaar!! de keizen die eigenlijk getrokken moesten worden zijn nu niet meer te onderschijden van de andere. echt mooi !!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker, P.F.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.