Waardering over Bakker, P.F.G., Tandartsenpraktijk Mondzorg De Horden - Wijk bij Duurstede op 31 juli 2012

9.8

Door de jaren heen altijd zeer te spreken geweest over deze tandartspraktijk. En dat ben ik nog steeds. Echt een praktijk waarbij de tandartsen nog de tijd nemen voor hun cliënten. Indien je zoals ik, niet echt een fan bent van de tandarts, vanwege ervaringen met de schooltandarts van weleer, weten deze mensen je gerust te stellen. Doordat ze je uitleggen wat ze gaan doen, en dit ook tijdens de behandeling te zeggen, neemt dit heel wat vrees weg. Dit ervaar ik als zeer prettig. Ook mijn andere leden van het gezin lopen weg met deze tandarts(en). Indien er zonder afspraak toch klachten zijn ontstaan, wordt er altijd geprobeerd om daar tijd voor in te ruimen. Dit wordt door ons bijzonder gewaardeerd omdat daaruit blijkt dat je geen nummer bent. Dit zijn mensen die echt de moeite nemen om naar hun cliënten te luisteren en dit bij een volgend consult ook nog weten! Prima praktijk met prima mensen. Meester in hun vak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker, P.F.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.