Tandarts Beerepoot, J.P.A.

Tandarts

Waardering over Beerepoot, J.P.A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Beerepoot Zeeland - Zeeland op 8 mei 2019

De voorganger was een top tandarts, nu is het een ander verhaal, ze willen alleen maar geld! Ik heb een best hoed gebit en bij de vorige half jaarlijkse controle was alles nog top, nu adviseren ze me 4 kronen en in het komende jaar moeten er nog meer kronen geplaatst worden, ik ga toch niet mijn goede tanden wegdoen omdat ze uit zijn op geld! Denk dat ik toch maar eens ga kijken voor een andere tandarts die niet alleen maar aan geld denkt.

Reactie van/namens Beerepoot, J.P.A.

Geachte heer, mevrouw, Als tandarts doe ik mijn werk met plezier en zo goed als ik kan. Ik heb het beste voor met mijn patiënten. Ik betreur het dan ook dat u ontevreden bent en dat we uw onvrede niet samen hebben kunnen bespreken. Wij adviseren kronen als we op basis van de conditie van de betreffende kiezen van oordeel zijn dat dat het beste is voor het behoud van die kiezen op de lange termijn. Dat het zetten van kronen kostbaar is, realiseer ik mij uiteraard, maar dat zal mij er niet van weerhouden u dit advies te geven als dat naar mijn mening de beste optie is. Daarnaast bespreek ik ook altijd alternatieven, waarbij ik ook aangeef wat dat voor het behoud van de kiezen betekent. Het is mijn Hippocratische plicht u zo goed en volledig mogelijk te informeren en te adviseren, en dat heb ik gedaan. Daarbij is gezondheid en het behoud van uw gebit mijn drijfveer – niet mijn eigen portemonnee. Graag nodig ik u uit om contact met mij op te nemen via tpbeerepoot@gmail.com of via 0486- 453886; ik leg u dan graag nogmaals uit welke mogelijkheden er zijn. Ook bent u uiteraard vrij om een second opinion te vragen aan een collega-tandarts. Met vriendelijke groet, Joris Beerepoot

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beerepoot, J.P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.