Tandarts Bekker, W.

Man
Specialisme
Implantologie
Er zijn 123 waarderingen Waarderen

Waardering over Bekker, W., Tandartsenpraktijk MID Mondzorgcentrum Amstelveen - Amstelveen op 18 maart 2021

Gebitsaandoeningen

+ Super mooi eindresultaat. Kan nu echt ontzettend zelfverzekerd lachen zonder me bewust te zijn van mijn tanden + Was erg bang voor de behandeling, maar ben zeer goed begeleidt in het traject wat veel zenuwen heeft weggehaald + Ontzettend veel persoonlijke aandacht en neemt goed de tijd + Wijnand was mijn 'tweede opinie'. Hij heeft me veel meer mogelijkheden gegeven voor het oplossen van mijn problemen vs. de 'eerste opinie'. Een van zijn alternatieve opties is waar ik uiteindelijk voor gekozen heb (2000 euro goedkoper En minder pijnlijk) - Klein puntje: Bij het kiezen van een kleur was ik me niet bewust van de consequenties als we een foute kleur kozen. Ik denk dat ik wat langer stil had gestaan bij het kiezen van de kleur als ik dit geweten had. Goed om dat nog explicieter te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bekker, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.