Tandarts Bel, J.W.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bel, J.W., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Nieuweland - Barendrecht op 17 oktober 2015

Verstandskiezen trekken

Ben zeer tevreden over deze praktijk! Heb al jaren een klacht. Deze klacht dus ook meegenomen van de oude tandarts. Dr J.W. Bel heeft heel adequaat gereageerd en mij direct doorgestuurd naar een andere tandarts. Helaas was het zo dat ik pas half november daar terecht kon. Dit terug gespeeld naar de praktijk van dhr Bel en deze heeft buiten zijn eigen praktijkuren een vervroegde afspraak kunnen regelen. Dankzij het snel handelen en de goede service ben ik eindelijk van mijn pijn af! Bedankt Dr J.W. Bel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bel, J.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.