Tandarts Berendsen, V.J.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Berendsen, V.J., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk V.J. Berendsen - Huissen op 20 oktober 2016

Gebitsaandoeningen

Ruim 40 jaar bij deze praktijk. Zelf ben ik 46 en loop nu met de 3e generatie van deze praktijk mee. Eerst Dhr Berendsen senior gehad en in mijn puberjaren dhr VJ Berendsen. Ook zijn zoons en dochters helpen ons nu. Fijne duidelijk tandarts die met je meedenkt en naar je luistert. Uitleg het waarom hoe en wat is ook erg belangrijk. Mijn kinderen zijn niet bang dankzij deze warme praktijk, mijn man is zelfs overgestapt omdat deze mensen met liefde hun vak uitoefenen. Hygiene staat hoog aangeschreven. De cijfers zijn dik verdiend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berendsen, V.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.