Tandarts Bezuur, J.N.

Geslacht
Man
Specialisme
Gnathologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bezuur, J.N., Tandartsenpraktijk Qyom Tandartsen - Amsterdam op 11 december 2016

Beste Nico,Langs deze weg wil ik je mijn oprechte dank en blijdschap tonen over je zeer zorgzame en buitengewoon deskundige behandeling. Ik ben voor 'n second opinion bij Qyom tandartsenpraktijk binnengelopen, zeer welkom en begrepen ontvangen en heb direct naar je gevraagd. Ik ben bij je terechtgekomen dit nadat ik de waardering over je op Zorgkaart Nederland las. Dit na een aantal traumatische behandelingen, 'n ervaring met een bevriend tandarts RW van de afgelopen 20 jaar.Je zeer zorgzame, transparante opinie en buitengewoon deskundige  behandeling waarin je in alle rust 'n stukje zeer hoogwaardige kwaliteit heb neergezet. Je zorg en nazorg middels telefonische check de volgende dag is puur en transparant. Ook nog mijn dank aan je zorgzame assistente. De bevestiging, het compliment op je werk, ontvang ik iedere dag van mijn naaste en vrienden die mij bevestigen over de prachtige staat van mijn tanden en dat ik mijn oude stralende glimlach weer terug heb.Ik ben met respect behandeld en dat heeft mijn angst weggenomen en mijn vertrouwen weer teruggegeven.Mijn speciale dank aan Nico Bezuur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bezuur, J.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.