Waardering over Blaauboer, P.A.N., Tandartsenpraktijk Dental Clinics Eindhoven - Eindhoven op 21 november 2011

Tandarts Blaauboer is bij mij steeds erg geduldig. Na jaren doosbang te zijn geweest voor zelfs een controle heeft ze tijd genomen, steeds uitgelegd wat ze deed en zo mijn vertrouwen opgebouwd. We kunnen nu met het hele gezin op controle zonder dat ik bang ben dat ik mijn angst overdraag op de kinderen. Iets wat ik niet voor mogelijk had gehouden. Bij de kinderen dringt ze niet aan en weet ze op speelse wijze de controle te doen. Het maken van afspraken is erg makkelijk en de spreekuurtijden zijn ook buiten kantooruren zodat we voor ons werk al geholpen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blaauboer, P.A.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.